Play VR

A kihívás

Magyarország első virtuális valóság játékterme igazi kihívást jelentő feladat volt. Különösen azért, mert a piaci bevezetésre nem volt hazai gyakorlat, ennek megfelelően kellett kialakítani a márka kommunikációját. Budapest belvárosában 200 m2-en található szórakoztató komplexum Spielberg virtuális valóságába kalauzol el mindenkit, melynek teljes dekorálására a DOPA csapatát kérték fel. Az új platform és teljesen új játékélmény megismertetéséhez az üzlet megjelenését teljesen össze kellett hangolnunk a céges arculati megjelenéssel.

Megoldásaink

Az üzlet kialakításában már az üzlet kiválasztásakor a segítségünket kérték. Az első számú feladat az előítéletek lebontása volt a játékkal kapcsolatban, így már az üzlet kialakításánál arra törekedtünk, hogy a kirakaton keresztül is be lehessen látni a játéktérbe, így nyerve el a laikusok bizalmát. Mivel egyszerre céges csapatépítés céljából és magánszemélyeknek szórakoztatására kínál programokat a PlayVR, így a kommunikációban egyszerre kellett kidolgoznunk a B2B és a B2C irányát, így az általános rendezvénymegjelenésen túl, figyelnünk kellett szinte minden életkor sajátosságaira.