realMe

Társkeresés az őszinteségre hangolva…

Nem hétköznapi kihívás, melyet a realMe alapötlete tartogat egy kreatív ügynökség számára. Mind a márkakommunikáció, mind a kreatív tartalom megjelenésében markáns, ütős és expresszív megjelenésre van szükség. Feladatunk közé tartozott a realMe márka bevezető kampányának megtervezése és kreatív anyagainak kivitelezése éppúgy, mint a médiavásárlás és a teljes online kampánymenedzsment.

Piaci bevezetés

A számos újító megoldást tartalmazó márka elsődleges kommunikációjává tettük az álarc levételét, az őszinteségre építve minden kampányelemet. A fotózás és a vezető kreatívok iránya is erre az üzenetre reflektált. A médiakampány során a klasszikus ATL eszközök használata mellett az online csatornák jelentették a fő feladatunkat. Így a közösségi média kampány és a klasszikus kampány (eDM kampány, bannerkampány) mixét alkalmaztuk, melyben nagy hangsúlyt kapott a célközönség minél nagyobb számú elérése a bevezető kampány során.