The Aquincum Hotel

Komplex feladat

A Budapest történelmi részén elhelyezkedő 310 szobás grandiózus szálloda lenyűgöző adottságaival csalogatja látogatóit, évente több tízezer szobaéjszakával. Az otthonos környezet egyszerre jelenik meg a versenyelőnyök között, éppúgy, mint a céges és állami rendezvények helyszínéül szolgáló bálterem. A szálloda igazi ritkasága, hogy a SPA részleg 33˚C és 38˚C-os termálvize egyenesen a Margitszigetről származik a Duna alatti betáplálással.

Megoldásaink

A szálloda teljes arculati anyagainak megalkotása így igazán komplex feladatnak számított, mindamellett, hogy a Corinthia Hotel Group sztenderdjeit betartva kellett őket megalkotni. A számos terület, melyet magában foglal egy ilyen létesítmény mind arculati, mind kommunikációs szempontból jelent izgalmakat. A SPA részleg marketingtevékenysége így éppúgy hozzánk tartozott, mint a szállodában található étterem összes megjelenése. Az együttműködésünk alatt a teljes értékesítési csapat anyagait megalkotva pedig nagyon összetett ismeretekre tettünk szert, melynek során mélyen betekintést nyertünk egy izgalmas világ pörgős mindennapjaiba. Az eredmény pedig egy elegáns megjelenés, mely mind belső használatra, mind külső marketingtevékenységre használható.