Arculattervezés
Minden ami logó és arculat. Garantáltan ki fogsz tűnni!
Logó tervezés
A márka alapja a céghez passzoló tökéletes logó. Ezért tervezése különösen fontos szempontok alapján kell, hogy történjen. A DOPA-ban egyedi, saját szempontrendszer szerint készítjük el a márkára szabott logót, hogy az minden mai felületen tökéletesen jelenjen meg, legyen szó nyomdai anyagokról vagy a közösségi médiáról. Figyelünk a részletekre! A jó logó ugyanis megmutatja, hogy a cég mit gondol saját magáról és a termékeiről. Gyorsan felismerhető és társítható hozzá a márka.
- Logó variációk kidolgozása különböző eszközükre (nyomdai, digitális)
- Tipográfia, fontkészlet kiválasztása vagy kidolgozása
- Szerkesztési alapelvek és tiltások
- Céghez illő színpaletta és színkódok meghatározása
Teljes arculat
Az alapokat arculati kézikönyvbe fektetjük le, mely Brandbook a márka későbbi alkalmazása során útmutatóként szolgál. Ebben nemcsak a márkanév, logó és alap arculat elemek szerepelhetnek, hanem konkrétan a termék, vagy a márka külső kommunikációban való megjelenése is (stand, cégautó, névjegykártya)
Kezdő vállalkozásoknak
Az induláshoz az “első benyomás” érzése társul leginkább. Nem mindegy tehát mit látnak belőled a vásárlóid / ügyfeleid, mikor először találkoznak a márkával. Ezért ezt a lépést gondos előkészítő munka előzi meg, melyben alaposan megvizsgáljuk a kialakítani kívánt márkaarculatot, hogy az a legnagyobb siker hozza el. Az arculattervezés során különösen figyelünk a bővíthetőségre, hiszen leggyakrabban kisarculattal indítjuk a tervezést, majd a vállalkozás fejlődésével azonos ütemben bővítjük az arculatot.
Növeld a márkád értékét egy profi arculattal!
Nem az számít mekkora a vállalkozásod, hanem hogy hogyan tudod a vásárlók fejében elhelyezni magad! Ki fogsz tűnni a tömegből! A DOPA egyedi arculati szempontrendszere alapján történő tervezésével mindent elkövetünk, hogy a céged vagy terméked elérje a vágyott sikert és kitűnjön a többi versenytárs közül. Mivel a megjelenés hozzáadott, mélyebb értékekkel is társul, így arculatod ezt az előnyit is hosszú ideig élvezni fogja a piacon.
Holistic Running Lifestyle
Arculati szempontok
Modern. Pillangó.
- Színhasználatban meghökkentő, ugyanakkor könnyen megjegyezhető.
- Élénk színek, dinamizmust és erőt sugározva.
- Pillangó szimbólum használata.
- Modern, időtálló tipográfia. Inkább amerikai nagyvállalatokra hajazó arculati irány.
Hallenbeck
Arculati szempontok
Dinamikus. Segítőkész. Agilis.
- A korábbi arculat frissítése, ráncfelvarrása.
- Domináns sárga színnel = Az IT biztonság “Sárga Angyala”
- Arculat további alkalmazása a cég ikonográfiájában.
Nordic Chem
Arculati szempontok
Szakértelem. Profizmus. Kémia.
- Nagyvállalati színvilág.
- Erős márkakép építése.
- A cég kémiai szakértelmét sugárzó rejtett üzenet a logóban.
- Modern tipográfia és megjelenés.
Igyekszünk a legjobb ajánlatot adni, de ehhez első lépésnek Te kellesz!
Kérd Ingyenes tanácsadásunkat!
Grafikai kérdés? Marketing tervezés? Kérd ki véleményünket, szívesen segítünk! Levesszük a terhet a válladról, amit egy kampánytervezés jelent, megnézzük a jelenlegi grafikai anyagaidat, tanácsainkkal pedig segítjük a márkád.